Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" strategia"
38 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Bereżnicka J., Pawlonka T. Zarządzanie oparte na wartości - filozofia i wyzwanie w zarządzaniu finansami współczesnego przedsiębiorstwa pdf
2. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Kharchenko H., Kharchenko V., Malak-Rawlikowska A. INVESTMENT EXPENDITURES IN UKRAINIAN AGRICULTURAL ENTERPRISES: PROGNOSIS AND DEVELOPMENT OF APPROPRIATE INVESTMENT STRATEGY pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Kociński M. O wykorzystaniu modelu dwumianowego do optymalizacji strategii sprzedaży zboża pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Soroka A., Wojciechowska-Solis J. Funkcjonowanie LGD Ziemi Kraśnickiej jako przykład aktywizacji obszarów wiejskich w krajach Unii Europejskiej pdf
5. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Pietrzak P. Lojalność klientów indywidualnych wobec banku komercyjnego pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Michalski E. MARKETING MANAGEMENT OF ENTERPRISE pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Czernyszewicz E. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju biogospodarki w Unii Europejskiej pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Rzemieniak M. Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim pdf
9. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Jaworski J., Kondraszuk T., Sokołowska K. Stan i kierunki wykorzystania oprogramowania komputerowego w gospodarstwach wiejskich – wyniki badań pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Grzegorczyk W. Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Nalepka A., Węgrzyn J. Rola projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w realizacji strategii rozwoju gminy pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Zontek Z. Plany rozwoju turystyki w strategiach gmin turystycznych pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Grabiński D. Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE pdf
14. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Stawicka E. Strategia społecznej odpowiedzialności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie projektu „Zwiększanie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu” pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Nowotarska-Romaniak B. IMPLEMENTATION OF THE MARKETING ORIENTATION IN POLAND BY LIFE INSURANCE COMPANIES pdf
16. Strefa podmiejska Warszawy. Wybrane zagadnienia, 2014
Chrzanowska M., Drejerska N., Pomianek I. Strefa podmiejska Warszawy. Wybrane zagadnienia pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Hadrian P. Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Grzybek M., Kawa M. Uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach spółdzielczych pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Koć P., Kowalska I. Unijne finansowanie i komercjalizacja projektów innowacyjnych w placówkach naukowych pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Mróz-Gorgoń B. Nazwisko jako forma marki na przykładzie marek: Chopin i Mozart pdf